داربست چیست؟
فروشگاه تجهیزات ساختمانی
داربست چیست؟
دو شنبه 1 ارديبهشت 1399 ساعت 14:27 | بازدید : 89 | نویسنده : aa | ( نظرات )

انواع داربست از جمله فلز ، چوب و داربست های معلق وجود دارد. استفاده از داربست در ساخت و ساز به افراد اجازه می دهد تا در ارتفاع مطلوب کار و کار کنند. در حقیقت ، استفاده از این دستگاه امکان دسترسی به دست بالا را فراهم می کند.


داربست نمونه ای از تجهیزات موقتی است که در ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد و دسترسی به نقاط بالاتر را فراهم می کند. داربست می تواند از چوب یا فلز ساخته شود. بعضی اوقات کلمه داربست به جای داربست استفاده می شود.

اجزای داربست
آنچه آشکار است استفاده از اجزای مختلف در داربست است. به عنوان مثال ، قطعات مورد استفاده در داربست شامل مواردی از قبیل ستون داربست ، لوله داربستی های افقی ، تخته های زیرین ، شمع شمع ، لوله های بازدارنده ، پرانتز ، براکت دیواری دروازه ، دیسک های داربست افقی ، اتصال اتصالی قطب ، پایه مهار ، پل پل زیر سقف ، داربست داربست و راه پله ، پل ، گیره گوشه ای راست ، گیره لوله زیر تخته ، گیره دوار ، گیره برشی ، محدودیت انتهایی ، زیر ستون ستون ، پایه قابل تنظیم ، توپ های پلاستیکی ، کفش چوبی ، تخت داربست ، پوشش (پوشش) ، نردبان ، جک داربست ، چرخ داربست متحرک ، سیم داربست ، بالابر و کفش پایه.

برای دریافت قیمت لوله داربستی با کارشناسان فولادفیدار تماس بگیرید.

انواع بستهای داربست
گیره یکی از تجهیزات اصلی در داربست است. نمونه هایی از گیره های داربست استفاده شده در داربست های ساختمانی عبارتند از گیره های چهار پیچ ، گیره های دو پیچ ، گیره های تک پیچ یا عمودی و گیره های چرخشی.


پله های داربست نمونه ای از عناصر پیش ساخته است که دسترسی آسان به طبقات فوقانی در هنگام ساخت و ساز را فراهم می کند. پله های داربست با توجه به ارتفاع محلی که قرار است کار انجام شود به 4 پایه و 6 و 8 پایه تقسیم می شوند. آنچه در استفاده از پله های داربست مهم است ، توجه به ایمنی و ایجاد ثبات لازم در آن است. از مزایای استفاده از داربست های داربست نسبت به داربست های سنتی می توان به افزایش سرعت کار در باز و بسته شدن داربست اشاره کرد. انجام این کار همچنین می تواند کارگرانی را که مهارت زیادی ندارند از آن استفاده کنند. یکی دیگر از مزایای استفاده از پله های داربست این است که فضای کمتری نسبت به داربست های سنتی دارند.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروشگاه تجهیزات ساختمانی و آدرس sakhtemanii.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 103
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 1
:: بازدید ماه : 160
:: بازدید سال : 297
:: بازدید کلی : 772